top of page

BİZİM HİKAYEMİZ

2022 yazında bir aydınlanma yaşadık. Bir gece oturup kendimize hayattan gerçekten ne istediğimizi sorduk.

 

Ve ertesi sabah cesur bir karar aldık…
 

Kendi oyunumuzu yapmak için işlerimizden ayrılacaktık. Öyle de oldu... Maddi olarak çılgın bir yolculuktayız (yalan söylemeyeceğiz, cüzdanlarımız daha iyi günler gördü), ama diğer her açıdan her şeye değdi.

ERROR THING

Everything's a little off… Play it anyway.

Deperson

DEPERSON küçük bir fikirle başladı, kağıt üzerinde birkaç eskiz olarak. O eskizler zamanla paragraflarca hikayeye, ardından sayfalarca senaryoya dönüştü. Yıllarca süren emek ve adanmışlığın ardından bu senaryo, hayallerimizin oyununa evrildi.

 

Bu oyun gerçekten sevgi ve umutla üretiliyor ve sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz!!!!

arrow

EKİPLE TANIŞIN

Su Koyukan Tok

Herkese selam ben Su. Çizimleri ve sosyal medyayı yapıyorum. Ayrıca oyunun hikayesini yazıp, sahne fikirleri üretiyorum. Sonra da ekip arkadaşlarımı darlıyorum. Çünkü iş dışında bir hayatım yok…

 

Çalışmadığım zamanlarda en sevdiğim şey korku filmi izlemek. Korkuyla ilgili her şeyi seviyorum. İnsana garip bir huzur veriyor. Bir yerde bunun "kontrol edilebilir stresle" ilgili olduğunu okumuştum. Artık tek istediğim kırsala taşınıp tavuk ve ördek yetiştirmek. 

 

DSBM ve doom metal seviyorum. Ama her zaman değil. Bazen Linkin Park çok daha iyi geliyor…

su koyukan gif

INTJ

Bloodborne favori oyunum. Berbat olmama rağmen. Ama sevgi böyle bir şey işte… Zor da olsa vazgeçmiyorsun.

 

Film olarak da Kurosawa’dan Pulse diyebilirim. Gerçekten kasvetli bir rahatsız ediciliği var. Benim cehennemim burada hayalet olmak olurdu. Sonsuza kadar soğuk bir hiçlikte hep aynı şeyleri yapmak… Hem de tek başına... 

 

Yine de gerçek bir ilham kaynağı vermek gerekirse bu Katsuhiro Otomo olurdu. Yaptığı her şeyi seviyorum. Özellikle Memories ve Akira'yı. İlk izlediğim anime bile Metropolis'ti. Çok küçüktüm ve hiçbir şey anlamamıştım ama tüm hayatımı karartmıştı izlediklerim.
Yani önemli biri benim için… Notice me Katsuhiro Otomo!!

Evet hepsi bu kadar… Kedim Arwen'e hizmet etmekten gurur duyuyorum. Ailemi, dostlarımı ve topluluğumuzu da çok seviyorum.

Düşük olduğumda, topluluğumuzdan gelen mesajlar ve yorumlar bana çok iyi geliyor. Umarım hoşlarına gidecek bir şeyler çıkarabiliriz

EKİPLE TANIŞIN

Yusuf Kemal TOK

 

-Ses

-Müzik

-QA

-Game Design

(Su’nun çılgın hayallerini ve sahne fikirlerini bir “oyun”a dönüştürme, oynanılabilir bi zeminde kurgulama ve puzzle yaratma uzmanı)

yusuf kemal tok gif

Bu kadar fazla oyun oynamamın bana hayatımın bir noktasında fayda sağlayacağını hiç düşünmemiştim. Garip. Şu an “Oyunlarda bu şey, böyle olur. Yapalım.” ya da “Oyunlarda bu yapılmaz, abartmayalım.” diyen bir elemana dönüştüm.

INTP

Asistanlık işleri de yapıyorum… Resmi evrak işleri; vergiler, belgeler, exceller.

Resmi iletişimler, E-mailleşmeler, telefon konuşmaları… Pöffffff. Böyle random işler işte. Şu an okuduğunuz websitesi de buna dahil.

Asla denememenizi tavsiye ettiğim miktarlarda kahve tüketmeme kızıyorlar, onlara 18. ve 19. yüzyıllarda bu kadar kahve içmeyene “müzisyen” denmezdi diyorum. Neden 48 saatte 1 uyuduğumu soruyorlar. Daha fazla laf kalabalığı yapıp sağlık-endişecileri’nden sıyrılamayacağımı anlayınca da “Sana ne? Indrija’nın emirleri bu!” diyorum.

Çok private’ım, sosyal medya bile kullanmıyorum. O yüzden size sevdiğim hiçbir şeyden bahsetmediğimi fark ettim. Hakkımda çok özel bir bilgi:

Yalnızca dünyadaki tüm Rogue-like ve Souls-like oyunlarda 100% achievement alarak kurtulabileceğim bir hastalığım var. DEPERSON’ı yapmak tedavime büyük bir darbe vuruyor/vurdu. (Gelecek için “vurdu” yazdım. Oyun bittikten sonra siteyi tekrar editleyip geçmiş zaman yapmak üşendirici)

EKİPLE TANIŞIN

BİLGE KAĞAN AKTAŞ

Selam ben Bilge Kağan. Tüm unity ve kod taraflarıyla ben ilgileniyorum.

 

Bunlardan kafamı kaldırdığımda ise eğer ekibim halat atmak isterse boynuma game design ve level design kısımlarında da yer alıyorum.

 

 (Ama benim sevgi pıtırcığı ekibim bana bu konuda insiyatif gösterip sadece şu an düellosunda bulunduğum işlere odaklanmamı istiyor) (Evet evet içtenlikle onları çok seviyorum <3) (cidden bak). 

bilge kagan aktas gif



İşkolik ve kendi işimin gönüllü kölesi olduğum için insanlar bana yemek ve sevgi fırlatıyor ofiste. Çalışmadığım vakitlerde eskiden anime izler oyun oynar gezer tozar mümkün mertebe farklı aktiviteler yapardım.

ENFP

Ama şimdi kendime yaratabildiğim zamanlarda sadece ve sadece tenis oynuyorum (pro değilim ama olma yolundayım çünkü neden olmasın).

Favori müziğim favori filmim animem var diyemem ama assssssla değişmeyecek bir favori oyun serim var (düşünün DEPERSON bile 2. Sırada olabilir en fazla 1.liği paylaşır) o da Borderlands serisi. Oyunun evreni iç dünyamı yansıtıyor diyebilirim. 

 

Ama bunlardan da öte bebeklerim olan Köpük, Tarçın, Lokum ve Suzu benim akıl sağlığımı korumamda stresten uzaklaşmamda çok büyük rol oynuyorlar ve onları çok seviyorum ama çoooooook. Tabiki de ailemi arkadaşlarımı es geçemem çünkü onların motivasyonuyla bugünlere gelebildim.

© Error Thing. All Rights Reserved.

bottom of page